Formålet: At give indsigt og værktøjer til at styrke profil og
synlighed for klinikken/virksomheden, så jeres ønskepatienter får lyst til at opsøge jer, og så mange
som muligt af jeres patienter/kunder får lyst til at være klinikkens/virksomhedens ambassadører.
Udbytte: Du får forståelsen for, hvad der skal til, for at
kunderne kan få et klart billede af klinikken, Jeres kerneværdier og kompetencer.
Du får nogle praktiske værktøjer til at markedsføre klinikken i den digitale verden.
Du går hjem med en plan for, hvad I kan gøre i jeres klinik allerede fra dagen og ugen efter kurset.
Udfordringer og muligheder:
Hvis din tandlægeklinik bare holder sig på gennemsnittet, vil 13% af jeres kunder forsvinde i løbet af et år. Du tror måske, der kommer nye af sig selv? Men det er ingen selvfølge længere. Markedet ændrer
sig. Kunderne ændrer sig. Og i øvrigt er de vidt forskellige. Kunne det ikke være godt at vide, hvad du kan gøre for at tiltrække flere af de patienter, du allerhelst vil have i klinikken? Kunne det være godt
at vide,hvad der skal til, for at ønskekunderne kommer i tanke om jer, når de har brug for det I kan?