Skal vi tage en gennemgang af din klinik?

Hidalgo Consultings Potentiale Tjek er et tilbud til tandklinkejere, der ønsker at få klarlagt tandklinikkens økonomiske potentiale på både kort og lang sigt.
Med et PotentialeTjek vil du få identificeret tandklinikkens styrker og evt. ”bløde” punkter med anvisning af, hvor du med fordel kan sætte ind alt efter dine strategiske ønsker. PotentialeTjek frigiver ressourcer, der kan give:
– En øget omsætning
– En bedre bundlinje
– Balance mellem arbejde og fritid
– Flere tilfredse patienter
– Mere motiverede medarbejdere
– Optimering af arbejdsprocesser
– Bemanding i forhold til behov

Oplever du at den løbende opfølgning af driften på din tandklinik er en udfordring, og har du selv svært ved at overkomme det? Med Hidalgo Consulting Effektiv Tandklinikdrift bliver din tandkliniks produktion sat i system med udgangspunkt i dine ønsker og normer.
– Du slipper for den daglige opfølgning – den sørger vi for.
– Du får fast periodisk opfølgning på driften baseret på dine ønsker til indikationer
– Du får alarm med mulighed for at gribe ind i tide ved afvigelser
– Du får en faglig sparringspartner med dyb indsigt i optimering af klinikkens drift – inkl. telefonsupport.
– Du får måling af effektivitet i forhold til landsnorm

Tilfredse patienter er udgangspunktet for en sund tandklinik.

Hidalgo Consulting Patient-tilfredshedsanalyse giver jer indblik i virksomhedens øjeblikkelige status. På hvilke områder lever I op til patienternes forventninger, og hvor er de “bløde” punkter?

Når du som klinikejer ønsker et kvalificeret input i arbejdet med at fastholde og tiltrække patienter, giver tilfredshedsanalysen et detaljeret og målbart udgangspunkt for det strategiske arbejde.

Majoriteten af patienter baserer sit valg af tandlæge på en kombination af egne erfaringer og bekendtes anbefalinger.

Det kan derfor godt betale sig at fokusere på grundlaget for patienternes oplevelser og dermed loyaliteten. Hidalgo Consulting Patientloyalitetsmålinger giver løbende værdifuld information til ledelse og medarbejdere om, hvordan klinikkens patientloyalitetsindeks udvikler sig – negativt eller positivt.

De fleste klinikejere kender det. Viden om tilgang af nye kunder kan nemt trækkes ud af journalsystemet, men når samtalen kommer ind på antallet af patienter, der har forladt klinikken, er det straks meget sværere.

Hidalgo Consulting Afgangsanalyse giver løbende klinikken værdifulde informationer om årsagerne til, at patienter forlader klinikken og dermed et kvalificeret grundlag for at iværksætte korrigerende handlinger.

Ifølge de analyser, vi har foretaget, forsvinder i gennemsnit 13% af patienterne i løbet af et år. Derfor er det vigtigt at have fokus på, hvad der skal til at fastholde jeres patienter.

Vores mål er at bidrage til øget værdi for dig og din klinik. Det gennemsyrer alt omkring Den Sunde Klinik. Vi tror selv på det – så meget, at vores honorar hovedsageligt er baseret på en andel af den vækst, vi er med til at skabe.

Den Sunde Klinik indeholder:

– Fastlæggelse af strategi, mål, vision og mission.

– Feedback til teamet sat i system

– Løbende informationer om klinikkens fremdrift mod målsætningen på en lang række nøgleområder inden for drift, HR, kundeloyalitet mv.

– Løbende arbejde med teamets jobmodenhed og klinikkens kultur.

Book 30 min. gratis konsultation

Tilmeld dig nyhedsbrev

Ved tilmelding af Hidalgo Consultings nyhedsbrev, vil du modtage nyeste information om, hvad der rører sig på markedet og gode tilbud på kurser og services.

Navn:
E-mail:

Lad os tage en snak

Alle henvendelser er værdsat og velkomne, og vi bestræber os på at svare så hurtigt og fyldestgørende som vi kan.

Kontaktinformation

Søren Lolks Vej 5, 5700 Svendborg

Juridisk

CVR nummer: 40068953

Sitemap

Dental Klubben

Klinikoptimering

Cases

Send forespørgsel

Skriv dine forslag til kursusindhold her

"Vi er åbne for alle ideer og input!"

"Vi er åbne for alle ideer og input!"