Formålet: At give indsigt og værktøjer til at styrke profil og
synlighed for klinikken/virksomheden, så jeres ønskepatienter får lyst til at opsøge jer, og så mange
som muligt af jeres patienter/kunder får lyst til at være klinikkens/virksomhedens ambassadører.
Udbytte: Du får forståelsen for, hvad der skal til, for at
kunderne kan få et klart billede af klinikken, Jeres kerneværdier og kompetencer.
Du får nogle praktiske værktøjer til at markedsføre klinikken i den digitale verden.
Du går hjem med en plan for, hvad I kan gøre i jeres klinik allerede fra dagen og ugen efter kurset.
Udfordringer og muligheder:
Hvis din tandlægeklinik bare holder sig på gennemsnittet, vil 13% af jeres kunder forsvinde i løbet af et år. Du tror måske, der kommer nye af sig selv? Men det er ingen selvfølge længere. Markedet ændrer
sig. Kunderne ændrer sig. Og i øvrigt er de vidt forskellige. Kunne det ikke være godt at vide, hvad du kan gøre for at tiltrække flere af de patienter, du allerhelst vil have i klinikken? Kunne det være godt
at vide,hvad der skal til, for at ønskekunderne kommer i tanke om jer, når de har brug for det I kan?
9 Kursustimer i godt selskab
Kursuspris 3.850,- kr. inclusive middag og materialemappe.
Maximum 16 deltagere.
KURSUSHOLDERE:
H.C. Hidalgo Wulff
Tandlæge siden 1987.
Ejer af tandklinikken Sydfyn.
Direktør i Hidalgo Consulting.
Coach for tandlæger og kursusholder siden 2012.
Sebastian Juel Hemmersam
Tidligere freelancer inden for webdesign- og intergration samt online marketing (SEO, SEM & SoMe).
Webansvarlig hos Hidalgo-Consulting.
Mange års erfaring med drift egne virksomheder.
Lars Rasmussen
Erfaren journalist og kommunikatør
Dagbladsjournalist og lokalredaktør i 14 år.
Freelance journalist og kommunikationsrådgiver i 14 år
Alle henvendelser er velkomne og uanset om det er ideer, kommentarer eller kritik, lytter vi og vender tilbage med svar så hurtigt vi kan.